Srry! :o

Oj, varit väldigt dålig med uppdatering idag, eller ja om man bortser från dom 3 tidsinställda bildbomberna jag lagt in! Men idag var jag iallafall med mamma i stan först, hon var hos sin läkare och jag miljötränade Pumba lite, och ja, han var lite skeptiskt mot vissa ljud och hundar, men annars var det absolut inga som helst problem! :) Vi kom väl inte hem förens runt halv 2-2 någong gång och då fikade vi och sedan har jag fixat med designen, kollat på 2 Criminal Minds avsnitt och kollat på tv, inte orkat så mycket mer. Har varit ganska nere idag pga absolut ingen som helst anledning?

Men men, imorron är det praktik som gäller mellan 9-16 och efter det blir det grillning till mat! MUMS säger jag bara! Efter det får jag väl ta tag i lite skolarbeten tror jag, om jag orkar, verkligen tappat all lust till skolan nu. Idag är det ju faktiskt exakt 1 månad kvar till studenten!! Tror ni jag är peppad! :D Nu ska jag iallafall lägga huvudet på kudden och förhoppningsvis kunna somna ganska fort, men men det är ju sånt som händer om man lyckas med eller inte. God natt på er!

Ni glömmer väl inte att anmäla er till veckans blogg? Klicka HÄR för att anmäla dig!

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Isacs Mamma

ja de e inte så kul :S



Härligt att höra vännen! <3

Hoppas du får en fin dag i morgon!

kram!

2012-05-15 ♥ 23:19:25
Blogg: http://isacsmamma.blogg.se/
Skrivet av Isacs Mamma

mm bad ska du hitta på i dag?

2012-05-16 ♥ 07:52:32
Blogg: http://isacsmamma.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se