Till alla med hund!

Det finns fortfarande folk som är dumma i huvudet och låter hunden sitta i bilen en varm sommar dag. Ja jag säger att dom är dumma i huvudet, för det är dom! Rent ut sagt! Även om du öppnar några fönster åt hunden så hjälper det inte! Knappt något! Så förhelvete sluta ha era hundar i bilarna i sommar! Varför ens ta med dom när dom måste sitta i bilen? Så förbannat onödigt! Och om man nu åker på utställning, förhelvete låt inte hundarna du inte ställar sitta i bilen! Vf som sagt ta med dom?! Åhh, detta gör mig så fruktansvärt förbannad, på riktigt!


Bilden är ifrån Facebook!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se