Time to go to sleep

Nae, faktiskt lika bra att säga godnatt! Skola imorron tyvärr! Ser verkligen INTE fram emot det, har verkligen tappat all ork nu dom senaste veckorna, orkar f*n inte med skolan längre, tappat all motivation som verkligen finns! Vill bara ta studenten nu och sedan komma ut och jobba! Börja tjäna pengar, och bi vuxen! Skolan är över nu! Den behövs inte längre! Usch! Sen att jag kanske har psykologi redovisning direkt på morgonen gör inte saken bättre och sedan ha typ 3timmars håltimma! Super kul, verklinge! INTE! Och sedan ska man även ha redovisning i sitt projekt arbete också?! Nae, fy vill att dessa veckor ska gå FORT! Trött på skiten nu! Pallar inte mer! Man gör ju ändå inget typ? Kan ju f*n lika gärna vara hemma! Åhhhh, så trött på skolan nu! Jag skojjar inte!

Nae nu ska jag sluta vara sur här, ska sura ner mig under täcket iallafall! Hoppas ni får en bättre måndag än vad jag kommer få?!

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Tilda

Fin blogg! :D

2012-05-07 ♥ 10:01:48
Blogg: http://tildazblogg.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se