Tisdag

Dagen började med att först åka in till stan! Efter stan blev det att följa med Michelle ut till hennes föräldrar där hon har sina hästar! Hälsade på hennes nya tillförskott som hon fick hem i söndags! Ett 3-årigt super sött sto. Sedan red jag först hennes andra häst, eller ja ponny. Red honom ett litet tag, och ja super bra gick det faktiskt! Inte ridit honom sedan förra sommaren?! Men hade ju hjälp av Michelle som känner honom väl! ;) Det enda jag hade lite problem med var att han har ju ett hackamore, och jag är inte sådär jätte bra kompis med hackamore. Men som sagt, Michelle gav mig lite tips på vägen så det gick super ändå! :)

Förhoppningsvis lägger hon upp några bilder på FB sen så då snor jag några och lägger in här tänkte jag! Om ni vill se? :) När jag kom hem runt halv 4 så åt mamma och jag majskolvar! Mums, och ikväll blir det att äta jordgubbar med mjölk! MUUMS igen! :D Nu ska jag fortsätta kolla på tv samt sätta igång med pluggandet! Så hörs senare ikväll! Kram på er!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se