Uhhh! Tired!

Usch, super trött, seg och ont i huvudet! Seeegt! Men men, idag har jag iallafall hunnit med att haft praktik 9-16, handlat och färgat håret, och nu sitter jag här i soffan och slöar. Kollar på Arga Snickaren och undrar hur folk en tänker när dom bara river, river och river utan att ens ha någon baktanke med saker och ting? Nae det förstår jag mig inte riktigt på!

Hade tänkt att jag skulle plugga ikväll, men vet inte får se om huvudvärken släpper lite, tog en huvudvärkstablett förut innan jag färgade håret och det börjar släppa lite nu vilket är skönt! Hatar verklien tuuuung jäkla huvudvärk! Blä! Ibland vill man bara krympa i ålder och bli liten så att mamma och pappa tar hand om en. Var länge sedan man var liten nu känner jag?! :o

Men men, imorron blir det iallafall blir det praktik mellan 9-17 och efter det blir det att umgås med pojken min. Så hade tänkt att jag skulle försöka skriva något/några tidsinställda inlägg tills imorron! Men får la se om jag orkar! :)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se