Uhj, uhj!

Jobb mellan 11-14 idag, åh guuud så trött jag blev! Första timmen hann jag städa typ bara 4klädställ? Såg ut som ett bombnedslag, och första timmen jag stod i timmen var det minst 10st  i kö i båda kassorna under dom första 30miin?! Men det var ju super fint väder! :D Efter jobbet gick jag iallafall upp till apoteket och hämtade ut medecinen som mamma beställde hem i torsdags, men tog väl sådär 30min innan jag kom fram till någon kassa? Trots det hade jag bara typ 6st framför?! Snabbt går det här då!

Efter apoteket åkte jag till Maxi för att handla lite mat och sånt, och sedan vidare till ankarsrum för att hämta ett stooort paket! Undrade först vad fasen det var, men kom underfund med det sedan! :D Nu är det inte långt kvar säger jag bara! Sedan vidare hem, åkte förbi huset för att åka upp och tanka bilen och sedan äntligen kom jag hem! Kom hem vid 4 och slutade vi 2, hah inte var dag! :P

Usch, ja helt slut säger jag bara! Men börjar iallafall bli friskare, fortfarande lite ont i halsen, snorig och hosta, plus att jag nyser föööör mycket så mina ögon rinner! Jooobbigt, men överlever! Men men, älsklingen kommer sen ikväll och då blir det filmmys med han och familjen! Om mamma nu orkar, råkade visst smitta henne! Hih (a)


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Linda

jag hade turen att vinna en också:D

2012-05-05 ♥ 18:09:16
Blogg: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se