Vill ha nått nytt!

Jag blir ju inte förvånad, inte ni heller tror jag när jag säger att jag är sugen på nått nytt! Alltså en ny design! Tröttnat på den jag har nu, trots att jag är väldigt nöjd med den! Har hittat 2 färdiga designer jag gillar skarpt! Men får se hur det blir! :) Hade ju iallafall tänkt skapa en ny header med några av bilderna min bror tog i söndags! :) Men det får bli när han har tid att skicka dom, förhoppningsvis denna vecka! :)

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Isacs Mamma

Hoppas du får en kanon dag i dag !

kram!

2012-05-15 ♥ 08:54:56
Blogg: http://isacsmamma.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se