Well, I know the feeling

Dagen började på toppen humör! Vaknade dock aningen trött men det gick fort över. Gick upp, gjorde mig iordning eftersom brorsan skulle komma och fota mig samt min kusins barn! Sedan kom han vid typ halv 12 och fotade min kusins barn då, gick väl sådär, ville inte riktigt vara still och jag fick agera medhjälpare. Fick hålla någon skugg grej, vet inte riktigt vad det heter men men. Efter det kom min andra kusin Therese och då blev det kort på mig, min syster, Lisa och Therese! Jonny passade även på att ta några kort på Therese innan hon åkte vidare med hästen som stod i släpet! :)

Efter det tog Jonny några bilder på Pumba och efter det var den min tur! Tog ett antal bilder och min bror sa nu ikväll att det blev många fina bilder! :) Ni kan ju se en av bilderna han tog i tidigare inlägg! Super nöjd med den bilden! :) Efter att Jonny åkte iväg ut till hans flickvän och barn så fikade mamma, pappa och jag. Och sedan innan Jonny, Jenny och Ebbe åkte hem så kom dom förbi en snabbis vi fick säga hej då och efter det tog jag med Aslan ut och tog en långpromenad. Mischa har tyvär inte fått komma hem ännu! :( Men förhopnningsvis så kommer han hem imorron så då får jag ta pappas jobbar bil till ridningen som jag gjorde tidigare en gång! :)

Mitt humör har dock sjunkit med dagen, blivit på sämre och sämre humör hela dagen och blivit mer och mer deprimerad! :( Suck, tänk att en kommentar faktiskt kan ta så hårt? Men men, imorron är en ny dag och då blir det att ta nya tag! Blir ju hoppträning imorron så det ska bli sjukt kul! :D


..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Amanda - en satsande dressyrryttare

Åå vilken härlig header!

2012-05-13 ♥ 23:15:35
Blogg: http://perfectpony.blogg.se/
Skrivet av Isacs Mamma

God morgon jag vill önska dig en riktigt fin Start på veckan !!!

2012-05-14 ♥ 07:10:07
Blogg: http://isacsmamma.blogg.se/
Skrivet av Isacs Mamma

Hihi , vad ska du gör mer i dag då?

jag ska åka o köpa lite leksaker åt min lilla kille här:)

Kraam!

2012-05-14 ♥ 14:11:16
Blogg: http://isacsmamma.blogg.se/
Skrivet av Emelie

Sv. Okej tack snälla för att du sa till. Ska försöka fixa det ;)

2012-05-14 ♥ 14:44:29
Blogg: http://jedressage.blogg.se/

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se