Woops!

Har blivit fruktansvärt dåligt med bloggande nu dom senaste dagarna! Men igår var det ju bal och idag har jag varit hos farmor o farfar samt gjort en ny heder! Mitt dåliga bloggande har förutom detta berott på att jag inte riktigt har något vidare intressant jag kan skriva om, plus att internet har krånglat lite. Men jag hoppas jag kommer igång med bloggandet igen!

Har inte dragit någon bloggvinnare ikväll eftersom det inte var någon som anmälde mig, var även dålig på att påminna er, så My bad! Ska iallafall köra igång en ny och förhoppningsvis kunne påminna er lite mera! :)

Imorron är det iallafall skolan som gäller från 8.20 till vet inte när. Har ingen Svenska B imorron eftersom jag är klar med den kursen! Sedan måste jag först ha tag på min religion lärare och fråga om min uppgift var okej och om den nu var okej har jag ingen mera religion heller! Sedan måste jag ha tag i min svenska/samhälls lärare och lämna in en samhälls uppgift samt prata om en samhällsuppgift jag skickat, och även fråga om jag fortfarande måste läsa boken. Lät nämligen inte som det när jag pratade med honom i telefon en snabbis i torsdags. Men men. Måste även fråga min psykologi lärare om 2saker till uppgiften som skulle varit klar i fredags, plus att jag måste få tag i studie och yrkesvägledaren för att prata lite om detta med högskolor och vad som gäller och det. Har ju funderat på att plugga vidare nämligen! :)

Men nu ska jag iallafall sova! Godnatt på er söta bloggläsare! :) <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se