Jun. 19, 2013

Ja, det är det minsta man kan säga just nu! Efter att ha gått på hög energinivå från måndag förra veckan och ända fram tills igår! (Jobbat var dag förutom tisdag, söndag & måndag) förra veckan ville jag att tisdag skulle vara onsdag. Denna vecka är det åt andra hållet! Fått för mig att det är tisdag och inte onsdag?!
Jobbat ganska mycket dom senaste veckorna och även kommer jag jobba mycket resten av sommaren med. Absolut inget mig emot men bloggen kommer bli mycket lidande, plus att blogglusten försvunnit lite. Hoppas den kommer tillbaka :)
Igår firade iallafall pojken och jag hela 4år och 8månader tillsammans. Vart försvann åren? Kändes som det var igår jag blev sådär sjukligt förälskad i pojken som kom ut genom dörren.<3

Förövrigt är det midsommar på fredag och jag jobbar 10-13 och efteråt har jag ingen som helst idé om vad som händer? Men det är sånt som märks. Lugnt blir det iallafall. :)
Puss på er så länge <3


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se