Obehaglig känsla

Igår när mamma o jag var på rusta så passade jag på att köpa en spik matta(yantra matta) en arbetskompis rekommenderade detta till mig då jag har väldiga problem med kroppen och nu på sista tiden med muskel spänningar i ryggen. Så testade en kort stund igår på 10min som man ska dom första gångerna och det kändes väldigt konstigt att ligga på "spikar" men det gjorde ändå inte ont. Utan var ganska skönt.
Nu har jag legat ytterligare 10min och det var den obehagligaste känslan någonsin. Fått reda på saker idag som gjorde mig förbannad och kände nu på kvällen hur spänningarna i ryggen blev värre och värre. Så efter kanske 1,5-2 min på spikmattan så kände jag hur hela kroppen började pulsera, spänna sig. Riktigt obehaglig känsla faktiskt! Försökte ligga och slappna av men det gick verkligen inte. Armarna spände sig, benen spände sig samt käk musklerna. Ruskigt obehagligt. Men nu när jag slutade ligga på på "spikmattan" så släppte det, men känner fortfarande lite hur det pulserar ut i armarna.

Men förhoppningsvis kommer det hjälpa mot spänningarna i ryggen och sedan i augusti så drar rehab igång på riktigt vilket ska bli härligt, en start på mitt nya liv kan man säga kort och gått!


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se