Happy girl!

Kommer inte ihåg sista gången jag inte hade huvudvärk på kvällen? Men idag! Ikväll är jag fri ifrån huvudvärken!! Fick ju hem mina glasögon och jag är mer än nöjd! Tycker ju inte jag passar i glasögon, men dessa passar trots allt! Super nöjd verkligen! Dock behöver dom justeras ytterligare lite. Dom sitter lite väl tajt bakom öronen samt att dom fortfarande glider ner lite på näsan, var ikväll och justerade detta så lite bättre ön det, men inte riktigt bra än. Så får se om jag tar det imorgon eller torsdag. :)
*bild på mig i mina glasögon får vänta ett tag x)


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se