Dålig jävla dag!

Trött som ett as, foglossningen har börjat göra sig till känna, för har ont i höfterna och i bäckenet när jag går, ibland när jag sitter. Och plusset på det hela så lyckades jag förstöra höger framfälg på Audin! :( Fast det var faktiskt inte mitt fel! Skulle vända på en parkering när det kommer en annan bil emot mig som stannar i princip snett framför mig. Jag hade behövt köra fram lite för att backa tillbaka lite till för att inte köra nära kanten. Men nae! För så fort jag började köra så började ju kärringen i den andra bilen också köra. Så jag hade inget väl än att försöka smyga förbi så nära den andra bilen som möjligt för att akta kanten/fälgarna, samtidigt som jag var tvungen att inte köra för nära den andra bilen så inte bilarna skulle gå emot varandra.
Helt plötsligt hör jag hur det skrapar. ''Helvete tänkte jag'' där rök väl lacken''. Som tur var inte! Där emot så fick sig höger fram fälg sig en törn...... Inte så farligt men dom var helt felfria, tills nu.. :( Har ångest över detta men samtidigt vad fan skulle jag gjort?! Kärringen bara körde och vägrade att backa. Tänkte fråga henne vad i helvete hon höll på med, men självklart var hon bara och vände och fortsatte att köra vidare, alltså stannade hon inte på parkeringen....... Förbannade jävla helvetes dag!
 
Hoppas pojken har en bättre dag, för igår hade han en dålig dag. Men men, sånt är livet ibland.
Nae nu ska jag fortsätta sura, kanske läsa lite och sedan blir det att laga mat. Ingen vidare lust till någonting alls just nu känner jag. Blä....
 
 
Lite trevligt har jag haft i alla fall, hela anledningen till att jag åkte ner till stan(tog inte cyklen pga jag har ont) var att jag träffade en saknad vän så vi tog en fika på stan. Rikigt trevligt och inte träffat henne på flera år känns det som. Visst träffat henne lite snabbt men bara att vi hälsat och små pratat lite. Men idag så tog vi tag i saken och tog en fika som sagt. ^^,

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se