Trött!!

Igår jobbade jag 10.30-14.30, tredje dagen i rad jag jobbade, jobbade i torsdag på tjejkvällen 18-21 och sedan i fredags 14-17. Så var sådär laagom mör i kroppen igår, ont som sjutton i ryggen med! När man inte är van att jobba så mycket plus att vara gravid det tär på kroppen. Igår efter jobbet åkte jag hem till mor i far och sov där eftersom pojken var iväg på ålandskryssning med jobbet. Idag åkte jag till farmor och farfar på morgonen för farmor skulle hjälpa mig att sy ett babynest och det blev riktigt bra måste jag säga! :) 
Kan länka bloggen imorgon där jag hittade beskrivningen på babynestet, skriver just nu ifrån telefonen ;)

Sedan runt 2-halv 3 kom även pappa ut så vi åt mat där, mamma skulle också följt med egentligen men hon mådde inte så bra. Och sedan runt halv 6 åkte vi hem igen och jag begav mig till stan runt halv 7. Nu sitter jag och väntar på att pojken ska komma till stab så jag ska hämta honom vid maxi. Men får väl ta och plugga lite innan dess tänkte jag. Puss på er 




..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se