Längtar

Ska bli så kul att inreda vardagsrummet sen! Har en tanke om hur det ska se ut så vi får se hur det blir med det! Det ska nämligen bli vitt tak och 3vita väggar, en vägg ska vara en fondvägg med en "text" tapet. Sedan blir det ett mörkare golv med lite ljusa inslag. Vi har nu en svart soffa och soffbord och media möbler dom är furufärgade som vi ska sälja. Vi ska istället ha en vit lång bänk bara, men där är sambon och jag osams. Han vill nämligen ha en mera modern modell medans jag vill ha en som inte ser på modern ut. 
Modellen sambon vill ha:


Modellen jag vill ha:

Skulle egentligen vilja ha en som ser lite mindre modern ut men fastnade för denna faktiskt! :)

Sedan är tanken att vi ska ha en maskros lampa, som sambon bestämt, över vardagsrumsbordet. Tror nog det kommer blir riktigt snyggt!

Jag var negativ till tanken först men tror det kommer passa bra!

Sedan skulle jag vilja ha en eller två st hyllor på väggen, men något ljus och någon tavla på. Inte för mycket plottrigt! Kanske 1-2st ljus och en tavla eller tvärt om.
Denna modell på ram är då tanken:

Sedan till gardiner vill jag ha något färgglatt, men inte för mycket, något i denna stil.
Just nu så har jag gardiner som är lite mörkare beiga jag har tänkt hänga upp nu.

Sen så man kan hänga upp gardinerna snyggt kan man ha dessa och skruva in i väggen:

I soffan vill jag sedan ha en fusk päls liggande lite på divanen vi har på soffan, tror det kommer bli riktigt snyggt, och sen även är pälskuddar, men är inte helt 100% säker eller om man ska ha något mindre färgglatt eller vitt. 
Fuskpäls:

Pälskudden:


Eller någon av dessa:





..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se