Jobbdag!

Vaknade imorse runt 8 och då var det bara att gå upp, fixa sig, ta sig en "hutt" aloe Vera och sedan bege sig till Camilla vid halv 9. Väl där hjälpte jag till att plocka ut alla grejer i bilen så efter 9 kom vi väl iväg mot hälsomässan i Getterum där vi stod och pratade om våra produkter samt sålde. Riktigt trevligt faktiskt men lite lite folk, men är ju inte så jätte många som åker ut dit riktigt. Det är ju ca 45-50mim bilfärd ifrån Västervik. Men några kom det iallafall så vi har bokat in några må bra stunder och fått några flera som var intresserade som vi ska kontakta senare.
Fick tyvärr inga bilder själv då min älskade lilla telefon självklart dog när vi var framme. 

Inte den bästa bilden då Camilla ville jag skulle le, varav jag drog på fånigaste leendet någonsin... Btw strunta i elefant öronen! :| (bild ifrån Camilla som hon tog)

Testade även på healing. Min mamma har testat det flera gånger och tyckt om det så jag passade på att testa på idag. Vilket var en riktigt häftig upplevelse när man verkligen kom in i sig själv. Men hon sa det att hon ville gärna inte sluta heala mig eftersom hon fick upp så mycket. Måste helt klart testa på det igen!
Kom väl hem runt 5 och då åkte jag nästan direkt och köpte mig något att äta eftersom jag bara ätit en fralle på hela dagen. Oups.... Jacob och Melvin var inte hemma utan dom var i verkebäck då han hjälpte en fd granne att köra ner grejer till loppisen som var där idag. Nu ligger vi båda två utslagna i soffan och även kexet ligger här och sover jämte mig. 


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se