Lördag

Dagen började lugn och långsam, sprang plötsligt iväg väldigt fort. Dagen började vid halv 8 med gos i sängen med mina pojkar och blev sedan frukost vid halv 9. Sambon åkte iväg till Gunnebo för att gå på loppis lilleman och jag stannade hemma dock, sånt är inget för mig.
Sedan när sambon kom hem kom även hans bror med flickvän och hennes dotter och fikade lite innan dom åkte vidare och vi åkte in till stan lite hux flux sådär bara?? Blev en sväng på rusta för att kolla efter tapeter till vardagsrummet som vi även hittade faktiskt! Så nu längtar jag tills det blir att renovera vardagsrummet!! :D blev även en sväng till biltema för att köpa lampor till bilen och efter det åkte vi ner till stan och åt på subway innan vi åkte hemåt. 

Btw var på partylite visning igår med mamma, vi blev bjudna av min typ "extramamma" kan bi säga :p (jag var typ alltid där förr och är vän med hennes dotter så vi har umgåtts riktigt mycket förr, tyvärr inte så mycket nu för tiden :( ) Så jag köpte, eller ja beställde, två st olika ljushållare. En typ vanlig lite finare votivljushållare som var på rean, även mamma köpte en sådan. Sedan hittade jag även världens sötaste te ljushållare som hette "mors kärlek" som jag bara var tvungen att ha! Var två stycken isbjörnar, har en liknande som jag fick av mamma och pappa för några år sedan. Sedan köpte även mamma och jag ett tolv-pack votivljus tillsammans som vi ska dela på. Bilder kommer sedan när det kommer hem!
Ja vann även faktiskt! 2st teljus och 1 votivljus. Inte dåligt, jag som aldrig vinner! :)

Lilleman och jg kollade på timonn och Pumba på morgonen efter att pappa åkt iväg på loppis! <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se