Tredje september

Ligger i soffan och kollar på vm i hoppning och Melvin ligger här och sover jämte, tror dock att han vaknar snart så han vaknat till en gång lite snabbt redan. Han skulle dock behöva sova mint i 30min till tycker jag, men det tycker nog inte han. Sitter även och funderar på att göra en ny design. Men vet inte om jag kanske bara ska ändra på den jag har nu. Får se hur det blir.

Idag är iallafall inget planerat mer än att ta det lungt. Får se om sotarna kommer och provtrycker skorstenen eller inte. Dom skulle komma någon dag denna vecka så vi får se. Vi ska sätta in en kamin på nedervåningen därav dom ska provtrycka och se om det är tätt. 

Igår var Melvin och jag i stan, eller närmare sagt på BVC för 10-månaders kontroll. Och allting såg bra ut vilket är skönt. Han vägde 10280gr och var 75cm lång. Jag fick även beröm att vi hade gjort ett bra med honom, vet inte riktigt hur man tolkar det men men ;)


Köpte denna förvaringslåda på rusta för 49kr vilket Melvin tyckte var en perfekt bil att sitta i! 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se