Aldrig mer vitlök!

Tänker aldrig, aldrig mer äta vitlök, igår hade jag som hade i maten igår. Har ju aldrig reagerat tidigare på vitlök förutom igår, vet inte om det kan ha och göra med att gallblåsan är bort opererad, för läste någon stans att man blir extra känslig mot sånt. Sen har jag ju även ibs vilket jag inte märkt av sådär jätte mycket när det gäller att äta vissa grejer. Men Uhj Uhj så illa jag mådde igår, inte nog med illamående så var jag ruskigt trött också, så slockande väl vid kvart i tio uppe i sängen. Natten kan man bara säga ett ord om, värdelös! Knappt sovit någonting, legat och vridit och vänt och så får jag legat för mycket på magen så blir jag illamående och jag har jätte svårt att sova på rygg. Sen så vaknade ju Melvin självklart vid 6 och ville gå upp, men efter lite välling och titta på stadens hjältar på mammas mobil så fick jag ligga kvar i sängen till 7 iallafall. Zzzzzz
Idag blir det en lugn dag, tanken var att Melvin skulle vara hemma ifrån dagis idag och vi skulle bakat bullar. Men eftersom jag fortfarande är illamående och ont i magen så kände att jag nog inte är en så rolig mamma idag, så han fick gå på dagis och jag ligger här i soffan och mår illa och har ont i magen :(

Efter att lilleman lyckats få ut mig ur sängen, så då passade han på att ta min plats i sängen! 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se