Goda nyheter

Idag har varit en sån dag som testar ens tålamod om man uttrycker det milt. Iallafall sista 2h, försökte att trassla ut typ 10st halsband som trasslat ihop sig ned varandra, alla med tunn tunn guldkedja. På ungefär 1,5h lyckades jag få loss 3st. Sedan hjälpte jag några kunder och jag säger bara såhär "inte lätt att försöka förklara saker när personerna jag pratade med absolut inte kunde svenska och knappt engelska. Men men imorgon är det jobb igen från 8-14 helt okej tid om man bortser från att man måste gå upp så tidigt. Zzzzzz sen på kvällen skulle svärföräldrarna komma och fira mig eftersom jag tydligen fyller år på lördag, det är illa när man måste tänka efter och börja räkna för att veta hur gammal man är! 
 Fick även glädjande nyheter idag, dock får jag nu beslutsångest. Fick nämligen reda på att jag kommit in på mitt första val på högskola men nu vet jag inte om jag ska/vill plugga eller om jag vill satsa på att jobba istället. Ajja får.tänka lite och höra med chefen på H&M och se vad hon säger. Kursen är iofs bara på 50% så skulle kunna jobba 50% med. Men samtidigt vill jag ha tid för min son också. Ja, får tänka och prata med mamma och pappa och även sambon. 
Har nu ikväll även beställt lite kläder till Melvin, han växer som det knakar och nu när hösten kommer och han är på dagis så behövs det. 

 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se