Helgen

I fredags var jag ledig efter några dagars jobb vilket var helt okej, och riktigt fint väder var det också! Så Melvin och jag städade iordning både undervåningen och övervåningen eftersom vi skulle få besök av några kompisar. Så vi bjöd på enschiladas vilket var riktigt gott! Efter att Melvin somnat runt 8 så satt vi ute på balkongen och åt onyttigheter och spelade yatzy och sjuan. Vi satt kvar ute på altanen tills typ 23 tiden innan dom åkte hemåt och jag och gubben gick och la oss.


Vi fick även en jätte fin ljusstake eftersom jag nyligen fyllt år och sambon fyller år nästa måndag.

Igår, lördag, så åkte sambon iväg till Göteborg med en gammal arbetskollega för att kolla på Metallica, så han åkte vid 8.30 tiden och jag gjorde mig iordning för att jobba några timmar, lämnade Melvin hos mormor och morfar vid 10 eftersom jag jobbade mellan 11-15, sen hade jag flörtat med mamma och pappa så Melvin och jag fick äta mat där, lasagne! Mums!!! Älskar verkligen pappas lasagne. 
Melvin och jag åkte hemåt så vi var hemma vid 19 tiden ungefär och han slocknade strax efter 8 så då fick jag lite ensamtid med godisskålen och couger town.



Idag blir det bara att ta det lungt, kanske går vi till badstranden en sväng om det blir sånt väder vilket det ser ut att bli! Sedan får vi se när sambon kommer hem, har inte hört något av honom ännu men skulle tippa på att han fortfarande sover eller äter god hotell frukost. 'inte alls avis eller så? 

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Annsoh

fina bilder! :) vad händer idag :)?

2015-08-30 ♥ 15:07:12
Blogg: http://nouw.com/annsoh

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se