Måndag

Och jag har inte gjort annat än att legat i soffan hela dagen? Igår efter att sambons föräldrar åkt så fick jag så jävla ont i ryggen och ner i benen så jag helst hade velat lägga mig på soffan hela kvällen. Men Melvin ville gå ut så det var bara att bita i det sura äpplet och gå ut, han studsade studsmatta, sprang runt, vi tog en promenad med gräsklipparen på trottoaren och innan vi skulle gå in och sova så såg jag att det var en lastbil som stod lite längre bort, så vi gick ut på trottoaren och skulle koll på den, men Melvin tyckte vi skulle gå dit istället. Så vi gick dit och kollade på lastbilen som var igång och ja, Melvin log från öra till öra och sa "labil" och "titta" typ hela tiden. Tror jag har en framtida lastbilschaufför här hemma. Han blev även lovad att han kunde få åka med i lastbilen någon gång. Så vi får väl helt enkelt se. 😊 

Melvin slocknade fort ska jag lova och sedan låg jag i soffan fram till 21 innan jag helt enkelt gav upp, hade ont i hela kroppen och var trött så gick upp och la mig istället. Och ja, kan säga att jag slocknade på några minuter. Men efter att Melvin vaknat på natten och kom in till oss så var det slut på sömnen, låg bara och vände och vred och hur jag en låg fick jag ont i ryggen eller blev illamående, så det blev inte så mycket sömn för mig inatt. 

Dagen har varit soffläge för mig i princip hela dagen, varit trött, haft ont i magen och ryggen och bara känt mig allmänt dålig. Så Melvin har inte tyckt mamma varit så rolig idag, men lyckades iallafall sova nästan 2h idag mitt på dagen under tiden Melvin sov middag, så efter det blev jag lite piggare.
Nu på kvällen har mina föräldrar varit här och firat sambon som fyller 22år idag. Även han börjar bli gammal nu! 
Nae nu ska jag titta på criminal minds och tycka synd om mig själv och dricka blåbärssoppa som är det enda som är gott just nu.

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se