Måndag

Herregud vad fort veckorna går, redan måndag igen och jag är ledig fram till torsdag. Lite tråkigt men så är det ibland. Har iallafall några dagar av jobb, bättre än inget. Melvin och jag var båda sega imorse, eller ja, jag var nog lite tröttare än vad han var men vid kvart över 7 så gick vi iallafall upp och åt lite frukost. Nu är klockan 10.20 och Melvin sover sin middagslur medans jag bara tar det lungt och ska försöka skriva en matlista vad jag behöver handla imorgon samt försöker jag klura ut vad fasen jag ska köpa till sambon på hans födelsedag som är nästa måndag. Tips??

Jag la handen framför ansiktet, Melvin gjorde likadant!



..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se