Shopping!

Idag blev det en hel dag i Västervik tillsammans med Melvin och mamma/mormor. Jag fick ju löning idag och eftersom kylskåpet var i princip så ja, hade inget val egentligen. Men vi började iallafall på biltema där mamma skulle ha en ihopfällbar lite kärra sedan vidare till stadium där jag köpte nya promenadskor eftersom jag får blåsor av mina andra, dom har ju liksom hängt med i ganska exakt 4år så. Kände att det var dags! Sen blev det fika på maxi innan vi åkte till dollarstore och Karlsson och sedan tillbaka till maxi igen för att handla mato och vidare hem igen, kom hem runt halv 4 tiden så blev nästan en hel dag i stan då vi åkte in vid 20 i 12.
Hittade även en present till sambon som fyller år på måndag, äntligen ute i rätt tid för en gångs skull och slipper panik handla.

Mina nya skor, fyndade på stadium outlet! 

Nu på kvällen blev det en promenad i lugnt tempo då jag blev så förbannat illamående efter maten, antagligen för att det var vitlök i, bara reagerat en gång tidigare på vitlök. Vetefan vad det kan bero på, om det är ibs:en som spökar eller om det kan ha att göra med att jag opererat bort gallblåsan, men det känns rätt så långsökt?? 
Härlig kvällshimmel!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se