Söndag

Herregud vad veckorna går fort, redan söndag idag och idag kommer sambon familj och ska fira honom eftersom han fyller år imorgon, så det blir full dag idag, först städa och plocka ordning, sedan kalas! Men det blir nog bra. Jobbade igår och även i fredags, var meningen att jag skulle jobbat i torsdags med men 40min innan Melvin skulle till dagis spydde han, och inte lite heller, så det var bara att ställa honom i badet, slänga ut vardagsrumsmattan(som fortfarande inte blivit tvättad) och ringa dagis och även ringa jobbet och säga att jag var tvungen vara hemma med vård av barn. Stackars pojken som bajsade nästan rent vatten så byta blöja typ 15gr samt att gå upp 2gr på natten och byta. På fredagen fick sambon vara hemma med honom så jag fick åka och jobba mellan 8-16! På fredagen hade han spytt en gång och bajsat typ 5gr, så han var betydligt piggare på fredagen. På lördagen var det dags för jobb igen mellan 12-15 samt att handla lite inför idag.





..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se