Babblarna

I lördags beställde jag hem födelsedagspresent/julklapp i form av Babblarna Melvin älskar verkligen babblarna och nu när dom kommit ut som gosedjur och även att lekmer.se hade 20% rabatt i helgen kunde jag inte låta bli att beställa hem dom! Men Melvin kommit inte få alla av oss, utan två kommer han få ifrån mormor och morfar, och två stycken ifrån farmor och farfar. Så det kommer bli att han får 3st på sin födelsedag och 3st på julafton. Och måste säga det, fy fasen så gosiga dom var! Längtar till Melvin fyller år nu så jag får se hans reaktion :)
Diddi, Bobbo, Dadda, Babba, Bibbi, Doddo 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se