Badkille

Idag har Melvin varit hos mormor och morfar eftersom jag jobbat 11-15 samt att sambon jobbat hos hans mormor och morfar. Så efter jobbet åt Melvin och jag där, lasagne! Älskar verkligen pappas lasagne så åt nog liite för mycket som vanligt. Men men, vi åkte hemåt vid 18 tiden och då blev det baddags för Melvin, min lilla badkille som verkligen älskar vatten och att bada. 

Efter badet blev det lite lördags gott innan det var dags för läggdags, och som vanligt när Melvin ska sova så får man alltid en puss innan vällingen, och en puss efter, idag var det en lååång puss efter vällingen jag fick. Samt att innan han kan komma till ro och somna så måste hans snutten få en puss, hans gosa-råtta få en puss samt han en till puss. Sedan tar det inte lång stund innan han kan slappna av och somna, min lilla gos kille, den finaste som finns! 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se