Helg

Lördag och jag har jobbat 10.30-14.30 idag. Melvin har varit hos hans farmor och farfar under tiden då sambon hjälpte hans morfar. Min bror och hans son kom ju igår och ska vara kvar tills imorgon vilket alltid är trevligt så vi träffas allt för sällan. Efter jobbet och jag hämtat lilleman så åkte vi hemåt där min bror lagom hade kommit tillbaka efter att ha varit hos mamma och pappa så vi var ute ett tag så grabbarna lekte och brorsan körde med sin jävla drönare. Haha ja, såg jävligt kul ut och häftigt. Meb ja nja det är väl kul ett tag.
Nu ligger vi i soffan alla tre, jag sambon och brorsan medans grabbarna ligger uppe och sover. Melvin får ju sova inne hos oss nu då dom sover i hans sovrum, men han verkar inte ha något emot det.
Jaha, och vart ska mamma och pappa få plats? Måste skaffa en större säng! 160 säng funkar inte så jätte bra just nu då han brer ut sig mer och mer. Kan inte fatta att han blir 2år om ca 2veckor?!!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se