Kalles lek och lattjo!

Idag hade vi planerat att åka till kalles lek och lattjo med Melvin och gisses vad det var populärt! Vi kom dit strax efter elva och kom inte därifrån förens kvart i två ungefär. Melvin var inte alls blyg utan han höll mig i handen och vi gick in på leklandet, det första han gjorde var att hoppa studsmatta och efter det gick det inte att få lugn på honom. Han var överallt och ingen stans och kastade bollar, klättrade, hoppade, sprang runt runt runt, åkte ring, åkte rutschkana och sprang lite till. Han hade knappt tid att sitta still och äta, men några pommes och en halv bulle fick han i sig iallafall stollen. 
Melvin verkligen älskade att vara där och det blir helt klart flera gånger vi åker dit, trots att jag och Jacob tröttnade långt innan Melvin tröttnade, men till slut efter att vi åkt rutschkanan typ 10gr på rad(klättra upp, åka ner, klättra upp, åka ner) så märkte vi på Melvin att han började bli trött så då köpte vi en propeller keps och åkte sedan hemmåt, han slocknade fort i bilen påväg hem och jag förstår honom. Mammas och pappas lilla buse.

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se