Klädpaket

Idag har jag varit ledig så Melvin har varit hemma ifrån dagis såklart, vi har mestadels bara tagit det lungt och gosat,  har även städat ordning lite eftersom vi får besök över helgen då min bror och hans grabb kommer imorgon.
Vi har även hämtat ut ett paket ifrån HM som jag beställde för några dagar sedan. Tanken var att jag skulle beställs byxor till lilleman då han har väldigt ont om byxor, och speciellt nu i 98/104 som han behöver ju!!!  Men det blev ändå ett 2-pack tröjor med Big Hero 6 på som var på rea, samt en tröja som var på extra erbjudande för 49.50 istället för 99:-, plus att det är "glow in the dark" tryck på! Men blev även en vintermössa, halskrage och vantar samt 3par byxor till honom också! Var ju fri frakt samt att jag hade 50kr rabatt check så då får man ju passa på. Hehe ;)
Stora killen bär sin egen post. Fattar fortfarande inte att han blir två snart?!! 
Melvin var tvungen att kolla och godkänna alla kläder, dom var godkända! 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se