Måndag

Ny vecka igång och började veckan med jobb mellan 11.30-18 vilket var riktigt härligt, det gick ruskigt fort förutom sista 30min då jag blev seg och började få lite huvudvärk så längtade bara mest hem till soffan, väl hemma och när jag klivit in genom dörren hör jag en liten pojk som ropar "mamma" och kommer rusande ut i hallen och ger mig en bamse kram, som jag alltid får när jag kommer hem, och blir lika varm i hjärtat som alla gånger jag får en kram! 
Nu ikväll har jag ibte gjort så mycket förutom tagit det lungt, imorgon blir det jobb igen len denna gång mellan 15-18 lite dumt att bara jobba 3h när man har 2mil att åka. Men jobb är jobb och jag älskar ju mitt jobb så jag klagar inte! Denna vecka jobbar jag inte lika mycket som förra veckan, jobbade hela 32h förra veckan vilket jag ibte gjort på väldigt länge. Men det var riktigt kul faktiskt! 
Mammas lilla plutt redo för att åka till dagis! 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se