Gnällig morsgris

Dom senaste dagarna har verkligen inte varit Miltons dagar, han som annars är världens snällaste och gladaste bebis har istället blivit en gnällig, ledsen och arg liten morsgris. Dock är det inte så konstigt då hans tredje tand har tittat upp samt att 2st hörntänder uppe är påväg också. Sen har han en tråkig hosta som inte verkar vilja ge sig heller, får ev ta och ringa BVC för att höra med dom, han har ju haft hosta nu i ca 2v. Sen har vi ju hans mage som fortsätter att krångla, jag har ju börjat sen förra veckan att ge honom en portion med gröt eller en halv burk med mat när vi sitter och äter mat på kvällarna, det har funkat i några dagar och han har skött magen, nu så verkar hans mage krångla igen då det var några dagar sedan han bajsade och han verkar väldigt besvärad då han heller inte fiser lika mycket som han brukar. Suck, iofs så trivs vi ju båda med att amma vilket vi gör till största delen, men vore ändå skönt om han kunde äta ett mål om dagen och att magen ska funka. Men vi får helt enkelt kanske ta det ännu lugnare då. Men men..
 
Idag har jag iallafall varit inne på rehab och tränat igen, min mamma och även mormor var med i till stan så vi handlade även efteråt innan det var dags att åka hemåt igen. Nu sover Milton i sin bilstol vilket är skönt då han sovit så dåligt i flera dagar då han tycker det att mycket roligare att titta på brorsan än att sova vilket resulterar i lite sömn och ännu gnälligare bebis.
 
Sitter även och tittat runt efter ett nytt objektiv till min kamera, är riktigt sugen på att beställa ett och kunna ut och fotografera ännu mera på hund och hästtävlingar men vi får helt enkelt se. Hittade ett begagnat som när jag väl fick hem och testa så funkade inte autofokusen med min kamera vilket både jag och säljaren trodde det skulle göra. Så nu har jag skickat tillbaka det och får helt enkelt fortsätta leta efter ett.
Min tanke är att jag ska komma ut och fotografera på t.ex hästtävlingar runt omkring där jag bor och lägga upp på min hemsida och ev kanske tjäna nått lite extra. Men men vi får helt enkelt se.
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se