Långfredag

Idag åkte vi en sväng in till stan och in till grabbarnas farfars jobb för att spendera lite tid där då Melvin fick bestämma vad vi skulle göra idag. Jag behövde även hämta ut medicin eftersom jag glömde göra det igår. Minnet är bra men väldigt kort. Melvin var självklart överlycklig som varje gång han får leka med farmor, och särskilt när han nu kunde åka trehjulingen som farfar har på sitt jobb. Vi var där i några timmar innan det var dags att åka hem och äta mat, och då passade vi faktiskt på att ta med pizza ifrån stan och oj vad det var gott med mat. 
 
Nu ikväll har vi inte gjort så mycket,vi har mest suttit på golvet och sjungit en massa barnlåtar och bara varit. Melvin har även fått ett påskägg i form av ett jätte stort kinder ägg vilket var helt klart populärt hos honom. Igår så fick han och även Milton ett varsitt påskägg som innehöll lite leksaker och varsin tröja.
Nu är det dags att lägga ifrån sig datan och plocka fram lite gott inför en myskväll med sambon. Både igårkväll och nu ikväll har jag faktiskt lagt Milton uppe i sin säng istället för att han ligger här nere i soffan hoss oss och att vi sedan bär upp honom när vi ska gå upp och sova.
 
Inte det lättaste att få till bra bilder inomhus när man inte vill använda blixt, men ganska nöjd med resultaten iallafall.
 
Nikon D60, Sigma 55-200mm f/1.4-5.6
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se