Onsdag

Alltså jag förstår verkligen inte var veckorna tar vägen någonstans, det är liksom redan slutet av April? 
 
Denna dag har verkligen varit en skit dag om man säger så. Sovit dåligt inatt då Milton vaknat flera gånger och bökat i sängen och vill ha bröstet och inte nappen, och sen att båda grabbarna vaknar vid halv 7-7 flera dagar i rad gör inte saken bättre. Efter att vi lämnat av Melvin på dagis så började Milton bli trött vilket han brukar bli vid den tiden, lyckades få honom att somna runt kvart i 10 tiden ungefär, dock sov han bara i ca 30min innan han vaknade igen och var någorlunda pigg iallafall. Så passade på att ta lite nya bilder på fisen när han ändå var pigg och glad.
 
Sen har vi ju dessa tänder, kommer faktiskt inte ihåg om Melvin hade såna problem med tandsprickningen, men Milton är riktigt besvärad av dessa tänder som är påväg upp. Det är 3st tänder som har tittat fram redan, 2st framtänder nere och 1 framtand uppe. Sen är det 2st hörntänder uppe som är påväg upp, samt den andra framtanden uppe. Det ser även ut som om 1 kindtand uppe är påväg fram också, så ja inte så konstigt att lilleman har det jobbigt. Sen inte nog med det så krånglar ju även hans mage men som tur är har han bajsat 1 gång idag men man märker att han fortfarande har ont då han spänner magen och drar upp benen. Mammas lilla fis.
 
Så idag har jag kämpat med att få Milton att sova, men icke sa nicke, sova kan vara dumt. Sen en mamma som är trött och har huvudvärk och dåligt tålamod så gör det inte saken riktigt bättre men när vi skulle åka och hämta Melvin på dagis så lyckades jag få honom att sova i bilen tack och lov, så han sov iallafall kanske 1,5-2h.
 
Sista bilden speglar verkligen lillemans personlighet, glad 95% av tiden.
Nikon D60 ,Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se