Onsdag

Alltså jag förstår inte vad veckorna försvinner, redan onsdag idag och snart är det helg igen. Idag har jag iallafall inte gjort allt för mycket. Orken har inte varit där den ska och Milton har varit en riktigt liten klängig mammagris som dom senaste dagarna. Yterliggare 2st tänder är påväg fram så tror att det är det som bråkar, samt att han fått en sån jobbig hosta på kvällarna, stackarn. Jag har mestadels suttit och letat efter ett nytt objektiv till min kamera då jag vill utveckla mig själv inom fotografering och kunna uppfylla en dröm. Hittat några på blocket och tradera som passar min kamera, men vet inte om jag vill köpa begagnat ellet köpa ett nytt. Tåls att tänka på helt enkelt.
 
Bjuder på en bild på snygg Dizel, mammas och pappas Korthåriga collie.
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se