Pusselkille

Idag har vi inte gjort annat än att tagit det lungt, jag har varit så ruskigt trött då grabbarna väckte mig runt 7-tiden. ZZzzz Men men så är det. Jag har satt på en maskin tvätt och plockat lite smått här hemma då Melvin fortfarande är väldigt snorig och även börjat få en sån där tråkig hosta igen, det var ju inte länge sedan han hade hosta. Men men så är det ibland. Inte nog med att Melvin är sjuk så är Milton så fruktansvärt mammasjuk, så fort jag lägger ner honom eller går utanför rummet där han är så börjar han stört tjuta, lilla grabben. Men man får njuta av tiden, snart är han väl som storebror då det bara är pappa pappa pappa som gäller. 
 
Melvin är verkligen en liten pyssel kille och tycker om att sitta och pärla eller att göra halsband/armband, men favoriten är helt klart att pussla. Det är något han älskar och är riktigt duktig på att göra, han lägger ett 24-bitars pussel utan problem helt själv. Våran stora pojk!
 
Kamera Nikon D60 Objektiv Nikkor 18-55mm
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se