Rosor och tankar

Idag är verkligen ingen bra dag, Milton är jätte trött och har svårt att komma till ro pga att ytterliggare 3st(!) tänder är påväg upp, denna gång i överkäken. En framtand och båda hörntänderna ser ut att vara påväg. Så ja, han är inte den gladaste bebisen idag. Utöver det så är jag sådär lagom trött och på dåligt humör, och sen Melvin som gärna vill leka men min ork finns inte riktigt där eftersom Milton är så gnällig och mammig. Förövrigt så har jag tänkt mycket på framtiden och jag har en liten idé som skulle vara kul att se vart den leder någonstans. Men vi får helt enkelt se. Just nu känner jag att jag vill ut och fotografera hundar och hästar in action som olika tävlingar t.ex. Men ja, vi får se helt enkelt.
 
Har ju börjat fotografera i RAW-format nu vilket ger större redigerings möjligheter vad gäller exponering, mättnad mm. Så tog några bilder på rosorna jag köpte igår och lekt lite i photoshop vad gäller redigeringen. Blev väldigt nöjd trots att jag precis börjat.
Nikon D60 Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se