Senaste dagarna

Dom senaste dagarna har varit lugna, Melvin har varit på dagis i veckan och i tisdags var jag inne och tränade på rehab igen som jag gör en gång i veckan. Efter rehab så lämnade jag in en påse med dam kläder på Busfrö innan jag och mamma åkte vidare till Åhmans för att äta lite mat som mamma bjöd på, blev även första mjukglassen för iår vilket var gott, dock fruktansvärt mättande eftersom vi ätit en varsin hamburgemeny innan. Innan det var dags att åka he så var vi tvugna att handla på Maxi, tanken var att vi skulle haft hemkörning men jag tänkte att jag denna gång istället handlar när vi ändå är inne i affären vilket jag ångrar. Fy vad tråkigt det är att gå i affär och handla egentligen, dock kan det också bero på att jag var trött och svett efter träningen och mätt och svullen efter maten. Hehe.
 
Kom hem runt 13.40 så det var bara att packa in varorna och sedan åka iväg igen för att hämta hem Melvin ifrån dagis. Kvällen blev lugn eftersom Jacob kom hem och hade migrän stackarn så han låg hela kvällen, Melvin blev lite ledsen eftersom han ville leka med pappa, men efter att jag förklarat för han att pappa inte hade mått bra och hade ont i huvudet så förstod Melvin iallafall att pappa inte orkade leka med honom.
 
Igår hände heller inte för mycket, Melvin var ju på dagis mellan 9-14 medans jag tog det lungt under tiden Milton sov gott i bilstolen efter vi lämnat storebror. Dagen kommer också vara lugn, blir väl ev bara att städa lite samt ta hand om tvätten, idag blir det att hämta Melvin lite tidigare ifrån dagis då dom tydligen var kort om folk så dom undrade om det var okej om jag hämtade honom vid 13.00 istället för 14.00.
Påskhelgen blir också lugn vad jag vet. Vi ska väl ut till min farmor och farfar på påskafton annars är det inget planerat vilket är skönt!
 
Nikon D60, Nikkor 18-55mm F/3.5-5.6 VR
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se