Söndag

Söndag igen och nu är veckan snart slut, Milton och jag sov till 9.30, eller jag fick väcka honom då jag vaknade nån gång strax innan 9 och när vi kom ner som var både Jacob och Melvin borta. Det visade sig att dom hade åkt till mina föräldrar för att mäta på gavlarna som Jacob ska byta åt pappa i sommar(med pappas hjälp då). Sedan skulle dom förbi en gammal lärare till oss som ville ha hjälp med något så Jacob skulle dit och kolla.
 
Just nu sitter jag i soffan och försöker hämta lite energi vilket behövs efter denna vecka som bestått av många nedåtgående humörsvägningar. Milton sover nu igen efter en gårdag med dålig sömn, idag är det återigen simning som står på schemat och denna gång ska även Melvin med eftersom han nu är frisk igen vilket är skönt! Annars är det inget särskilt som står på shemat mer än att ta det lungt och hoppas att humöret håller sig uppe!
 
Tänk dig en ballong fylld med luft- luften är din energi, ork, vilja. Helt plötslig spricker ballongen och all luft- energin, orkan, viljan försvinner och du känner dig värdelös, tårarna brinner innanför ögonlocken. Enda sättet att försöka förklara känslan när mitt humör dippar...
 
Ni 2 och eran far är det bästa som någonsin hänt mig, ni är mitt allt, mitt ljus!
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se