Torsdag

Jag har idag även haft en riktigt dålig dag då humöret och orken verkligen har varit körd i botten och jag har känt mig värdelös och alla tankar snurrar i huvudet samtidigt. Ja vissa dagar är bättre och vissa sämre och denna har helt klart varit en av dom sämre. Men jag äter ju fortfarande medicinen och höjde dosen för ett litet tag sedan i samtycke med min läkare men dock verkar dosen fortfarande lite låg för att vara helt stabil. Även min sjukgymnast och jag har pratat om detta och han vill att jag ska fokusera på träning som ökar serotoninet i hjärnan vilket är te.x crosstrainer eller cykling. Även ridning är något som jag vet gör att jag bli gladare och känner mig lättare, men eftersom Milton fortfarande ammas till 95% och är väldigt mammig är det svårt att komma iväg till stallet och rida, men snart så måste jag försöka komma iväg!
 
Och det här med att ha en trotsig treåring är verkligen inget att leka med, under dagen så har han varit på någorlunda bra humör och lyssnat men när vi satt och åt mat så tappade han öronen helt och även flera gånger under kvällen innan det var läggdags. Ja, vad ska man säga? Tur att han är så ruskigt söt och att vi älskar honom.
Till middag idag testade jag ett nytt recept som var riktigt gott! Krämig Tacopasta heter det och receptet hittar ni HÄR
 
Nikon D60 Nikkor 18-55mm
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se