Vardags kaos

Just nu känns det som om det är kaos här hemma, lagom till frukosten tyckte Milton det var en bra idé att bajsa när han satt i gåstolen, vilket resulterade i bajs längs med benen... Så in i duschen med honom, försöka få i Melvin frukost, själv försöka äta frukost på ca 40min innan mamma/mormor kom och vi skulle åka in till stan för jag skulle träna på rehab som jag gör en gång i veckan. 


Eftersom Melvin fortfarande är snorig men pigg så fick han vara hemma ifrån dagis idag och följa med in, så passade på att köpa en ny vårjacka till honom. Visar bild senare. Innan vi åkte hem så åt vi lite mat på Burger King och handlade på maxi. 

Nu ligger jag utslagen i soffan och försöker få en trött bebis att sova vilket inte är så lätt när brorsan är hemma eftersom han är mer spännande än att sova. Har egentligen en massor jag borde göra som att sätta på tvätt, städa, plocka ur diskmaskinen, byta sängkläder. Så får väl försöka få Milton till att sova så jag kan ta tag i lite saker. 


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se