Vill ha

Alltså jag är så ruskigt sugen på att köpa ett nytt objektiv då det zoom objektivet jag har är manuellt fokus på vilket inte är det absolut optimala, istället skulle jag vilja införskaffa ett 70-300mm med autofokus. 
Eftersom jag vill utveckla mitt fotograferande och komma ut mer och fotografera mera och då särskilt på hästtävlingar och även djur överlag! Och då så funkar inte riktigt mina objektiv just nu eftersom det ena är ett 18-55mm och det andra är ju ett med manuellt fokus. Nu när jag även börjat fotografera i Raw-format vilket gör en större chans till att redigera bilderna så är det betydligt mycket roligare att fotografera. 
 
Hittat ett perfekt objektiv som jag är ruskigt sugen på att köpa, är till 95% säker att det passar min kamera, dock tror jag inte ekonomin tillåter detta tyvärr. Objektivet hittar ni HÄR
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se