Dagis

Idag var det äntligen dags för dagis igen som Melvin tjatat, han hade knappt tid att äta frukost imorse. Dock var han lite små ledsen när jag lämnade honom och ville att jag skulle stanna hos honom, men det gick över väldigt fort. Lämnade ju honom på den stora avdelningen idag för 3-4åringar istället för den andra avdelningen har tidigare varit på, så det var väl lite nytt och konstigt när han kom till dagis efter att inte varit där på 3v. Men han har ju tidigare varit på den avdelningen och hälsat på flera gånger. Eftersom Melvin är på dagis mellan 9-14 så har jag lite egen tid hemma med lillebror så vi kan det lite lungt, hade bl.a tänkt att jag skulle hinna mer än vad jag orkade göra, var så trött och seg när vi kom hem och eftersom Milton sov i bilstolen så satt jag i soffan och kollade på flera avsnitt av Blacklist istället för att göra något vettigt. Heh.. 
Nu sitter jag dock här i soffan igen efter att vi hämtat Melvin ifrån dagis och har ont i magen och är hungrig. Men finns knappt något hemma, särskilt inget jag är sugen på. Men ikväll blir det ändring på det då vi igår beställde mat ifrån Maxi som vi får hemlevererat! Inte helt fel just i detta väglag känner jag!
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se