Nytt till huset

Idag passade jag på att klicka hem lite nya gardiner och kuddfodral ifrån Jotex till vardagsrummet och matsalen, eftersom det är så pass öppet mellan dessa rummen så vill jag ha likadana gardiner för att få det lite mera enhetligt, och eftersom vi inte har 4 par av så många gardiner passadejag nu på att beställa. 
Så i gardiner blev det färgen Ljuslila av märket Grace. Har dessa gardiner i den röda färgen nu över jul och jag älskar verkligen kvalitén och utseendet på dom då dom ser så lyxiga ut trots det låga priset. Och nu när dom var på rea så måste man ju bara passa på, särskilt när man även får 30% rabatt extra på att rea! 
Beställde även kuddfodralen ifrån samma märke 'Grace' i färgerna Ljunglila och Dimrosa för att matcha in med gardinerna.
Så nu längtar jag tills det kommer hem så jag kan plocka ner julgardinerna och sätta upp dessa istället!
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Helene

Väldigt fina färger! Gillar speciellt kuddarna! :3

2017-01-09 ♥ 16:47:10
Blogg: http://minttu.blo.gg

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se