Nytt till Melvin

Som jag skrev i söndags så hade jag ju rensat ur Melvins byrå och upptäckt att det gapade tomt bland hans pyjamaser så igår passade jag faktiskt på att beställa hem 2st pyjamaser till honom ifrån Zalando, jag valde en som jag hittade i söndags som jag fastnade för sen fick Mevin välja en, och självklart så blev det ju en med dinosaurier. Han har verkligen blivit helförtjust i dinosaurier och vill ha allt ifrån kläder och leksaker till klistermärken och filmer. Så förhoppningsvis blir jag lika nöjd med dom som jag förväntar mig då dom såg ut att vara i bra kvalité och härligt material.
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se