Trotsiga dagar

Oj oj oj vad vi har varit osams här hemma idag. Heheh. Melvin har varit på sitt allra bästa trots humör och helt stängt av öronen och vägrat att lyssnat, igår var det likadant men då lyssnade han lite bättre iallafall. Idag har han börjat hoppa, skrika och gråta så fort jag sagt att han inte får göra något han inte får. Som när jag säger åt honom att han inte får hoppa i soffan, eller att han inte fick äta den råa potatisen han promt han skulle göra. Sen så har Milton varit bökig och haft svårt att komma till ro och sova och då ska ju Melvin mer än gärna vara så nära som möjligt och prata med honom, speciellt på morgonen när Milton vill fortsätta sova lite i sängen vilket är omöjligt när storebror promt ska titta på lillebror, och säger man att han får kolla på honom sen så blir han ledsen och börjat skrika och gråta vilket resulterar till att Milton vaknar och inte kan somna om. Sen blir det inte bättre av att jag misstänker att Milton håller på att få tänder då han dom senaste dagarna sovit väldigt dåligt och blivit mer och mer att ska gnaga på allt och särskilt mina fingrar och är extra gnällig och mammig. Suck, detta är sådär lagom påfrestande när en annan är trött och har huvudvärk samt att jag börjat bli snorig också. Melvin blev ju snorig i söndags och var även det idag så han fick vara hemma från dagis idag då jag misstänkte att han även hade feber imorse vilket han inte hade, energin har det inte varit något fel på, han har sprungit och busat hela tiden och inte alls verkat särskilt berörd utav att han är snorig, vilket inte alls har varit så farligt mitt på dagen, men nu ikväll har det blivit lite sämre igen, så vi får se hur han mår imorgon då han idag har tjatat att han vill gå till dagis så vi får se helt enkelt. 
Nae nu vaknade Milton igen och jag ska även ta att göra något att äta, hungrig 24/7 när man ammar... Suck

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se