Nytt ifrån iELM

Det som låg i paketet som kom idag var inget mindre än den nya overallen som jag beställde till Melvin i förra veckan ifrån iELM. Overallen var finare än jag förväntat mig, och passade riktigt bra. Något stor men det hade jag förväntat mig då jag beställde en lite större storlek. Även mössan passade perfekt och Melvin var jätte nöjd över grejerna han fått eftersom han själv fick välja färgen på den. 
Melvin testade overallen lite snabbt innan vi gick ut förut ikväll men han ville inte ha den på sig så några ''in action'' bilder kommer lite senare. Men visar några bilder jag tog på kläderna ändå så ni får se.
Ignorera stöket i bakgrunden, småbarns familj.
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se