Nytt till storebror

Jag har länge tittat på Softshell overallerna ifrån iELM då jag tyckt att dom ser så smidiga ut nu när våren börjar komma eftersom overallen både är vatten och vindavvisande, perfekt då det är för varmt för vinteroverallen nu. Dom är dessutom snygga samt att det går att få namn på overallen vilket ju är toppen på dagis! Så igår klickade jag hem en softshell overall till Melvin och han fick välja färg så det blev en i färgen Lemon Lime, samt även en mössa i samma färg. Det kommer då stå ''Melvin'' på både overall och mössan vilket är toppen! Nu längtar jag tills dom kommer hem och vi kan prova dom på honom!
Då Melvin är väldigt lång, längre än genomsnittet av 3åringar, och redan nu har stl 110/116 i byxor så beställde jag en overall i stl 110 vilket kanske blir något stor nu, men han kommer kunna ha den en längre tid förhoppningsvis.
 
Bilder är lånade ifrån iELMs hemsida
Overall | Mössa
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Anonym

Vet inte om dom ändrat måtten. Men jag köpte 110 till min 3 åring i höstas när hon hade 98 och den är typ förliten nu när hon har 104 😕

Svar: oj, hoppas verkligen att dom ändrat storlekarna då :O
Jonna Nilsson

2017-03-23 ♥ 18:13:57

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se