Vår i luften

Oj vilket härligt väder det är idag. Känns verkligen som vår i luften, helt underbart! Så efter efter 12-tiden så passade vi på att gå ut en sväng och gå ner till lekparken som bara ligger ett stenkast ifrån oss. Melvin som älskar att åka rutschkana hittade en solklar favorit och jag vet inte riktigt hur många gånger han åkte. Efter att jag lyckats få Milton till att somna i vagnen så passade jag på att ta lite härliga vår bilder på våran stora pojk under tiden han busade. Han är ju annars väldigt svår att få på bild då han antingen springer iväg eller gör en massa konstiga grimaser. 
 
När Milton hade vaknat så var det dags att gå hemåt för att fika lite, så innan vi gick in passade vi på att åka till affären och köpa lite bullar, mjölk och lite gott till ikväll. Melvin var även tvungen att ha köttbullar till sin macka, så efter att vi kommit hem åt han en köttbullemacka samt bulle och muffins. Nu väntar vi bara på att pappa ska komma hem, och som vanligt på fredagar så blir det pizza! 
 
Kamera Nikon D60 Objektiv Nikkor 18-55mm
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se