Bläää!

Finns det seriöst något värre än att vara förkyld?! Seriöst! Hatar det verkligen, man är så jäkla ofräsh när näsan rinner, ögonen rinner, man svettas som en kossa, näsan är som ett stopp ljus, ja fy fan för förkylningar! Mådde så jävla dåligt förut när jag kom hem ifrån ridningen att jag inte ens orkade stå upp i duschen, var helt slut! Riktigt äkligt faktiskt! Jag har varit trött förr, riktigt trött, man fasen inte såhär trött!

Just nu ligger jag i sängen och fryser som jag vet inte vad, näsan har lugnat sig lite för stunden iallafall, men den är fortfarande som ett stoppljus! :( Blä, gör så fruktansvärt ont! Har nu även börjat få ont i kroppen som jag alltid får vid förkylning, det är som en tryckande känsla på olika ställen av kroppen, riktigt läskigt faktiskt! Och apptiten ska vi inte prata om! Blä, absolut inte sugen på någonting! Lyckades trycka i mig McDonalds påvägen hem ifrån stan i all panik förut idag, sen några godisar nu på kvällen. Men nae, det smakar ingenting! Bläääääää!!!!!

Nae nu ska jag ta mitt dåliga humör och mitt dåliga mående och lägga huvudet på kudden, vill inte vakna förens jag är frisk! Finns inget värre än att vakna på morgonen och man är helt igen täppt i både halsen och i näsan, usch, sen den där tjocka slemklumpen man har! Fy Faaaaaan säger jag bara! Hatar skiten! Inte nog med det, man fryser fasen konstant! Usch och fy! Nae godnatt!


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se